  • Data: 2006-11-18 09:55:13
    Temat: Re: Czy nagrywanie filmów z telewizji to piractwo?
    Od: "sango" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a JA TROCHĘ Z INNEJ BECZKI.... Jak to jest z mp3, teraz sporo szumu o
    > tym,
    > czy mogę nagrywać muzyke z radia tak jak dawniej nagrywało się na
    > magnetofony? A przeciez żeby było wygodniej i mniej miejsca zajmowało
    > można
    > te pliki przerobić na mp3! BO ja juz nie wiem czy zabronione jest
    > posiadaie
    > plików mp3 czy tylko ściąganie/udostępnianie?

    dlaczego przepisy sa napisane tak, ze ludzie musza sie meczyc z takimi
    bzdetami jak to czy moga nagrywac z telewizora, z radia, zamieniac dzwiek
    z plyty na mp3 itd. Wydaje sie, ze konstrukcja dozwolonego uzytku powinna
    byc po pierwsze jednoznaczna a po drugie dawac wystarczajaco duzo
    swobody zeby nie trzeba sie bylo zastanawiac czy nagrania z tv/radio
    moge przechowywac czy tez musze kasowac po odtworzeniu. to sa rzeczy
    po prostu niepowazne ... kto to pisal ? ministerstwo kultury ? nie moga
    tego napisac jeszcze raz, zeby ludzie to rozumieli ?