  • Data: 2006-11-18 19:28:24
    Temat: Re: Czy nagrywanie filmów z telewizji to piractwo?
    Od: "sango" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ejndl2$eks$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "sango" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Odpowiem Ci pytaniem, choć to pewnie nieładnie. Znasz kogoś, komu
    > przedstawiono zarzuty tylko i wyłącznie z tego powodu, że policja weszła
    > do niego i znalazła nagrane płyty lub kasety z telewizji? Tylko, nie
    > pytam, czy słyszałeś o tym z mediów, ale czy znasz taką osobę. Resztę
    > wyczytaj z międzywierszy mojego pytania.

    nie znam takiego przypadku ale tez nie znam szczegolow innych przypadkow
    poza tym, ze
    zrujnowano jakiegos chlopaczka, ktory sciagnal ze zle zabezpieczonej strony
    i udostepnil klip
    depeche mode. tego, ze przepisy sa tak bzdurne tego nie moge zrozumiec.
    reguly gry powinny byc
    jasne dla wszystkich stron - jasne dla tworcow i producentow, jasne dla
    odbiorcow
    i jasne dla wladzy, ktora stosuje prawo. z tego co widac - przy zalozeniu,
    ze te
    pytania ciagle sie powtarzaja takiej jasnosci poki co nie ma. tak byc nie
    powinno.
    jest zabawne czytac rzepe, prase komputerowa, grupy takie jak ta i wszedzie
    widziec
    rozbieznosci pogladow ... jedni pisza, ze karalne jest posiadanie, inni ze
    rozpowszechnianie,
    jeszcze inni uwazaja, ze to zalezy od tego jak sie weszlo w posiadanie itd.
    to jest po prostu
    super ... nie slyszalem zeby sady wymierzaly surowe wyroki ale dziwi mnie
    jak przy takim
    pluralizmie pogladow mozna wogole wydawac jakies wyroki ... :-)

    czy nie prosciej po prostu powiedziec, ze przepisy sa anachroniczne i
    rozpoczac prace
    nad poprawieniem ustawy ?