  • Data: 2023-10-02 11:18:11
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.10.2023 o 06:22, Shrek pisze:

    > Owszem jest. Piszą że jest za granicą, ty natomiast twierdzisz że piszą
    > głupoty i uważasz, że to nie jest wypowiedź na temat tego że nie jest za
    > granicą?

    No bo powołują się na niedorzeczne argumenty i do tego się odnoszę. Nie
    mam zielonego pojęcia, gdzie on jest. Ty też. Dziennikarze również.
    Kolejny raz piszą bzdurę licząc na to, że ktoś, kto wie napisze
    protestując, a oni napiszą, że mieli takiego tajnego informatora, ale
    skoro jest w Wołominie, no to w sumie ich kłamstwo przyczyniło się do
    jego ujęcia, bo bez tego by nie ujawniono miejsca pobytu. A Ty mi się
    każesz ze sobą zakładać o to, gdzie on jest. Jeśli wiedzą, gdzie jest,
    to mają obowiazek go zadenuncjować.

    > Akurat nie bylbym taki pewien czy go nie wydadzą. Natomiast przed chwilą
    > jeszcze twierdziłeś, że twierdzenia o wyjeździe są głupotą, a sam
    > piszesz że niemcy to w sumie minimum jeśli się ukrywa (a się ukrywa).

    Listem gończym wydanym przed upływem możliwego doręczenia wezwania
    daliśmy podejrzanemu taki argument do ręki, że śmiem twierdzić, że nawet
    gdyby był obywatelem Polski tylko, to mógłby wnosić o azyl w obawie
    przed uczciwością procesu i w dowolnym kraju na świecie byłaby spora
    szansa na przeforsowanie tego.
    --
    (~) Robert Tomasik