  • Data: 2023-10-02 11:12:33
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tylko bądź uprzejmy zauważyć, że do chwili publikacji filmiku z kamery
    > pojazdu jadącego z przeciwka, to nie za bardzo było cokolwiek wiadomo.

    Było wiadomo, że uczestniczyły min. 2 pojazdy. Filmiki tylko dostarczyły
    danych, że bmw mogło mieć w tym wszystkim rolę sprawczą.

    > Co do groźby ukrywania się, no to weź zwróć uwagę na lekką kuriozalność
    > sytuacji. Normalnie wysyłamy podejrzanemu wezwanie, na odbiór którego ma
    > on 14 dni (dwa awiza). Wówczas wiemy, że pod swoim adresem nie odebrał
    > wezwania i zazwyczaj zaczynamy się interesować tym, co się stało. Może
    > leży w szpitalu, albo pojechał na wczasy - zakazu nie ma. Obowiązek
    > informowania o miejscu pobytu ma po przedstawieniu zarzutu, o czym jest
    > pouczany.

    Po pierwsze, to mocno nadinterpretowujesz - zobacz co ja powyżej
    napisałem. To jest zupełnie neutralny komunikat. Po drugie, to zdaje
    się, że jednak można zatrzymać bez wysyłania wezwania. I ponownie,
    zobacz co napisałem. Pozostwiłem to ocenie służb.

    --
    Marcin