  • Data: 2023-10-02 16:52:40
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 02 Oct 2023 13:30:24 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Jasne, że ma prawo, natomiast co do sensu i formy tych działań to się
    > chyba róznimy.

    Ojciec nie syn. Ale nagonka medialna moze dać skutek.

    To chyba to
    http://berotex.net/

    Nie wygląda na jakis kluczowy biznes nie do zastąpienia ... moze czas
    założyc sp z o.o. na ziecia, córke, ciotke, czy dowolne inne nazwisko
    :-)

    Urzad skarbowy :-)

    powiedzmy pol mln na 38 mln obywateli ... 1 na 76 ... rodzina
    liczniejsza, jak odpowiednio rozszerzyc :-)

    Ja sie okazuje, ze wlasnie zyskałem kogos w policji, ale to dopiero od
    tego roku - pracownik cywilny, rodzina srednio daleka :-)

    > Z tą rodziną to już były spekuacje wynikające z pominięcia bmw. Rzecz
    > wtórna MZ.

    Dosc podstawowa, bo inaczej - wypadek, jak wypadek. Wypadków mamy
    ciągle sporo, nikt o nich nie pisze.

    W łodzkiej policji materiały do BIP dokłada niejaka Elzbieta Majtczak,
    ale czy to nie przypadkowa zbieżność ... kiedys tam można by było w
    ksiażce telefonicznej sprawdzic popularnosc nazwiska, ale teraz RODO
    i zysk ...
    W ewidencji działalnosci gospodarczej mamy 44 Majtczaków, a dla
    porównania Ziobro figuruje 229 razy, a Kaczynski 670.

    Taa, tylko co tu radzic:
    a) bierz dobrego adwokata (mozna poradzic którego), przyznaj sie do
    winy, pros o łagodny wymiar kary,
    b) bierz dobrego adwokata, nic nie mów bez konsultacji,
    c) ile jechales? ... wyrzuc telefon, z Brazylią, Izraelem i RPA nie
    mamy umowy o ekstradycji.

    Ale jak powie ile jechal i co sie stało ... nie masz obowiązku
    powiadomic o przestępstwie?
    Ty nie ksiądz, tajemnica spowiedzi nie obowiązuje :-)

    Czy zaczac od "nic nie mów ile jechales ... ale jakby mój syn jechal
    160, to bym mu doradzał b lub a, jak 180 to b, a jak ponad 200 to c" ?
    To wolno :-)

    > Tak daleko nie idę, ale dla mnie sytuacja gdzie nie informuje się o
    > udziale drugiego pojazdu jest co najmniej dziwna. Zamiast tego stosuje
    > się jakieś dziwne konstrukcje powtarzająć, że kia wpadła na barierki z
    > niewiadomych przyczyn. To jest jak proaktywna, prymitywna próba
    > odwrócenia uwagi.

    Pierwsza informacja to była taka typowa notka informacyjna, bez
    wiekszego znaczenia.

    Potem sie cos sie zaczeło dziać, chyba internauci zaczeli zgłaszac
    conieco, pismaki docisnęły, i trzy dni po wypadku wypowiedź
    "brak informacji o udziału BMW w wypadku" jeszcze tak bardzo nie dziwi
    i o niczym nie swiadczy.
    Śledztwo juz prowadzi prokurator, i jego trzeba by pytać.

    > Nie, nie uważam, mówię tylko, że MZ są konkretne powody do takiej
    > społecznej reakcji jaka miała i ma miejsce.

    Taa ... 100 tys mandatów w miesiąc pod Wrocławiem, a jak jest wypadek,
    to wszyscy swięci "powiesic pirata".

    Choc oczywiscie 300km/h ... spora przesada, a skutki tragiczne i
    bulwersujące ...
    A Ziobro swoje dołoży, bo suweren lubi widziec przestępców w
    kajdankach, a teraz przed wyborami sukces potrzebny :-(

    > Masz oczywiście rację. Tym bardziej głupotą było pomijać obecność/rolę
    > bmw i eskalować wszystko do obecnych granic.

    Tylko teoretycznie to nalezało dac biegłym czas i spokojnie poczekac
    ... a machinę uruchamiac dopiero jak i oni nie zauważą bmw.

    J.