eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o
    rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Date: Sun, 25 Dec 2022 11:38:54 +0100

    On Sun, 25 Dec 2022 11:09:15 +0100, Shrek wrote:

    > NIe trzeba. Wystarczy mieć swoich w tych, co ogłaszają wynik.

    > I to jest problem a nie naród - zawsze może wyskoczyć jakiś jelcyn i
    > stwierdzić że on wygrał, a u wruskich wygra ten co będzie miał poparcie
    > siłowników. Naród nie ma nic do tego.

    > To się paru wyśle do kolonii karnej.

    A tu widzisz - jeden radny jakos sie nie boi.

    Zreszta precedens był - Chruszczowa odwołali za awanturnicza polityke

    > Zresztą to nie jest tak jakbyśmy
    > sobie życzyli, że ruskie to fajny naród, tylko car zły. Oni naprawdę
    > wierzą w wielkoruś i moga srać za stodołą, byle byli "imperium".

    Jesli chodzi o wsie, to chyba i u nas nie wszedzie jest kanalizacja.

    GUS mowi, ze prawie milion mieszkan nie ma toalety - sa wspolne
    ubikacje jak u Kiepskich,

    > Rusek w
    > życiu nie zamieni swjego życia w imperialistycznym muchoobsrańcu na
    > domek na słowacji. Przecież nie bedzie żył w takim chujowym kraju jak
    > słowacja, czy probałtyki a nawet polsza.

    No nie wiem, bo jakos milion ostatnio zamienilo.
    Sporo tez wyjechalo jeszcze wczesniej.

    Ruski narod sie zmienia?

    Przy czym ... jestes pewnien, ze tak łatwo zamienic?

    Ile kosztuje "domek na Słowacji", a ile mozna zarobic w miejscowej
    fabryce?

    > No ale tu nei zmienia się sankcji a umarza. Prawdę mówiąc nie
    > przypominam sobie innej takiej ustawy.

    Amnestie rozne?

    No ale jakby wpisali "nie jest przestepstwem dokonanie czynu
    na potrzeby ..." to by bylo dobrze ?

    J.