eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
  • Data: 2022-12-26 18:07:30
    Temat: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Dec 2022 11:51:36 +0100, Shrek wrote:

    > No i?

    No i to jest wlasnie ciekawe.
    Radny niby "opozycyjny" - czyli nie boi sie od dawniej.

    > Ale chyba nie rozpisali wyborów?

    No oczywiscie sami zaufani towarzysze z Politbiura .. zreszta
    I sekretarz partii to nie w wyborach powszechnych wybierany.

    > Tak jak pisałem - to nie naród u
    > ruskich decyduje. Może i lepiej...

    > Ale u nas to wyjątek (a i wtedy mamy szambo, co najwyżej nieszczelne), a

    Jest nacisk od paru lat.
    Choc nasi obywatele oczywiscie tez sami chca - a kanalizacji nie ma,
    i trzeba szambo :-)

    Z obywatelami tez roznie bylo - troche lat temu Kowary chcialy
    zbudowac kanalizacje, chyba z unijną dodacją, ale jakis radny to
    zablokowal.
    Bo woda bedzie drozsza.

    https://jeleniagora.naszemiasto.pl/kowary-dali-pieni
    adze-kropka-nad-ampampquotiampampquot-w/ar/c3-638173
    7

    Kanalizacja chyba powstala, ale mieszkancow trzeba ich kijem namawiac?
    https://um.kowary.pl/komunikat-burmistrza-miasta-kow
    ary-obowiazek-podlaczenia-sie-do-kanalizacji-sanitar
    nej/

    Czy nieszczelne szambo to najlepsze rozwiazanie? :-)

    > tam reguła. Zobacz sobie na gm jak wyglądają ich imperialistyczne
    > miasteczka na syberii.

    Ale ktore? W wielu chyba bloki z wielkiej plyty ... ciekawe ile to
    grzania wymaga.

    > Milion to nawet nie jeden procent.

    Wsrod mlodych ludzi to juz znaczacy.

    > I raczej celują w niemcy, francję uk czy USA.

    Na razie wycelowali w Kazachstan, Gruzje - tam, gdzie ich wpuszczali
    od reki, bez wiz.

    > Nie sądzę. Niby na jakiej podstawie takie twierdzenie, że spierdalają
    > jak karaluch przed mogilizacją - no spierdalają - też bym spierdalał.

    No ale widzisz - nie chca juz bohatersko umierac za ojczyzne.

    > Nie ma znaczenia - oni po prostu uważają że chatka z gówna w
    > imperialistycznym musoobsrańcu jest lepsza. Bo imperialistyczna.

    Oni nie moga tak sobie zmienic lokalizacji - od czasow cara chyba
    jeszcze.

    > Ale to chyba mniej więcej wszystkich po prostu wypuszczalali.

    No ale tak jakby bez podstawy prawnej.

    > Znaczy że do KK chcesz wpisać, ze nie jest przestępstwem dokonanie czynu
    > zabronionego w celu sfałszonwania wyborów?

    Do innej ustawy - nie robmy z KK smietnika.

    W KK juz jest stosowny zapis o szkodliwosci spolecznej.
    Realizacja wyborow zgodnie z wolą Sejmu nie moze byc szkodliwe :-)

    J.