eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
  • Data: 2022-12-25 11:51:36
    Temat: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.12.2022 o 11:38, J.F pisze:

    > A tu widzisz - jeden radny jakos sie nie boi.

    No i?

    > Zreszta precedens był - Chruszczowa odwołali za awanturnicza polityke

    Ale chyba nie rozpisali wyborów? Tak jak pisałem - to nie naród u
    ruskich decyduje. Może i lepiej...

    > Jesli chodzi o wsie, to chyba i u nas nie wszedzie jest kanalizacja.

    Ale u nas to wyjątek (a i wtedy mamy szambo, co najwyżej nieszczelne), a
    tam reguła. Zobacz sobie na gm jak wyglądają ich imperialistyczne
    miasteczka na syberii.

    > No nie wiem, bo jakos milion ostatnio zamienilo.
    > Sporo tez wyjechalo jeszcze wczesniej.

    Milion to nawet nie jeden procent. I raczej celują w niemcy, francję uk
    czy USA.

    > Ruski narod sie zmienia?

    Nie sądzę. Niby na jakiej podstawie takie twierdzenie, że spierdalają
    jak karaluch przed mogilizacją - no spierdalają - też bym spierdalał.

    > Przy czym ... jestes pewnien, ze tak łatwo zamienic?

    Nie ma znaczenia - oni po prostu uważają że chatka z gówna w
    imperialistycznym musoobsrańcu jest lepsza. Bo imperialistyczna.

    > Amnestie rozne?

    Ale to chyba mniej więcej wszystkich po prostu wypuszczalali.

    > No ale jakby wpisali "nie jest przestepstwem dokonanie czynu
    > na potrzeby ..." to by bylo dobrze ?

    Znaczy że do KK chcesz wpisać, ze nie jest przestępstwem dokonanie czynu
    zabronionego w celu sfałszonwania wyborów?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!