eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
  • Data: 2022-12-27 14:19:06
    Temat: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Dec 2022 06:22:28 +0100, Shrek wrote:

    > No to tak samo będzie z putinem (albo jego następcą). W czym problem?

    Ale w jakim sensie?

    Bo jak sie ludzie przestaną bac i lubiec, zagłosują jak lubią,
    komisje sie przestaną bac, to zostanie tylko komisja centralna.

    P.S. cos mi sie przypomnialo ... w USA, to jak sie ustala, ktory
    prezyden wygral wybory? Przez ogloszenie w mediach :-)

    > Choćby po to, żeby mu demokraci wjazdu nie zrobili jak się zbyt
    > bezczelny robi.

    Przeciez ma od tego ichnią milicje.
    I milicjanci są mu wierni ... na razie.

    > Myślałem, że rozmawiamy teraz. Wtedy było trochę inaczej - oni się bronili.

    No, niektórzy Ukraincy to czekali na wyzwolenie :-)

    A teraz
    https://www.youtube.com/watch?v=L5c0GfOb3mg

    Znalazl sie ochotnik. Chyba nie jeden.
    A pisal tak, ze az go musiala ruska władza zablokować :-)

    No ale reszta to juz bardziej na militaria.

    Swoja drogą ... mam wrazenie, ze w 2014 to ukrainscy ochotnicy pisali
    podobnie ...

    > Zawsze coś.

    Mogl byc np 1 dzien z 10 lat. Albo w przypadku Kaminskiego 0 dni :-)

    > A czemu miałeś takie wrażenie?

    Złapał łapówkarzy? Złapał.
    Metody były złe? Z grubsza przewidziane przez ustawę.

    Np. Sawicka sie poczuła zmanipulowana, ale az sie jej oczy zapalily do
    pomyslu przejecia szpitala.

    No i co - Sawicką uniewinnili, a szefa CBA skazali.

    940890414/U/D19940414Lj.pdf

    > O dzięki.

    > Dlaczego głupio? Skoro właśnie o to chodzi?

    No to potem bedziesz mial 2000 stron KK, polowa to wyjątki, ktore
    stracily na aktualnosci.
    Chyba, zeby je tak usuwac z czasem ...

    A i tak bedziesz psioczyl, ze wladza sie uniewinnia :-)

    P.S. Czesc samorządow dane wyborcow przekazalo, a czesc nie ...
    skad oni wzieli te dane, ktorych samorządy nie przekazały?
    Z PESEL ?

    J.