eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
  • Data: 2022-12-27 16:44:07
    Temat: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.12.2022 o 14:19, J.F pisze:

    > Ale w jakim sensie?

    Normalnie - putin ogłosi że dostał 121,06% i już.

    > Bo jak sie ludzie przestaną bac i lubiec, zagłosują jak lubią,
    > komisje sie przestaną bac, to zostanie tylko komisja centralna.

    No i co z tego - u nich liczy się tylko to, czy jesteś w staie zapanować
    nad siłownikami ewentualnie czy nie doprowadziłeś kraju do takiego stanu
    że nie masz z czego pałkarzom zapłacić.

    Putin nie boi się narodu, tylko innych putinów co mogą mu siłowników
    przejąć.

    > P.S. cos mi sie przypomnialo ... w USA, to jak sie ustala, ktory
    > prezyden wygral wybory? Przez ogloszenie w mediach :-)

    Nieprawda - czeka się na stanowisko p.o.rezydenta dudy - dopóki on nie
    pogratuluje to nie wiadomo:P

    > Przeciez ma od tego ichnią milicje.
    > I milicjanci są mu wierni ... na razie.

    No ale milicjanci go nie obronią jak demokracja mu wjedzie do kraju:P
    Saddam miał wojaków i też mu nie pomogli:P

    > No, niektórzy Ukraincy to czekali na wyzwolenie :-)

    Tak to jest opierać swoje plany inwazji na niesprawdzonych pogłoskach:P

    > A teraz
    > https://www.youtube.com/watch?v=L5c0GfOb3mg

    > Znalazl sie ochotnik. Chyba nie jeden.
    > A pisal tak, ze az go musiala ruska władza zablokować :-)

    A dla czytających skrót?

    > Złapał łapówkarzy? Złapał.
    > Metody były złe? Z grubsza przewidziane przez ustawę.

    No skoro przekroczyl to się kara należała. Ty jak przekroczysz prędkość
    to nikt się nad tobą nie rozczula.

    > No to potem bedziesz mial 2000 stron KK, polowa to wyjątki, ktore
    > stracily na aktualnosci.

    Przynajmniej będzie widać, że ustawodawcy to kurwy a zwierzęta są równe
    ale świnie równiejsze. Dla mnie uczciwiej:P

    > A i tak bedziesz psioczyl, ze wladza sie uniewinnia :-)

    No przecież psioczę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!