  • Data: 2008-06-20 22:55:12
    Temat: Re: Czy 12-to tygodniowy plemnik to już człowiek?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krystian Zaczyk napisał:
    > Ależ ja nie ignoruję Twojego zdania, które powtarzasz w kółko.
    > Przeciwnie, tłumaczę cierpliwie dlaczego się mylisz -- bo mieszasz
    > pojęcia: czyn zabroniony, przestepstwo oraz zasady odpowiedzialności
    > i na tej podstawie wysnuwasz błędne wnioski.

    Ależ nie mieszam. Uwziąłeś się na to i przyczepiłeś jak rzep psiego
    ogona choć już od paru postów jestem purystą jak sobie życzysz.

    > Chodzi o to, że jest to czyn zabroniony, czyli czyn opisany
    > w ustawie karnej. Za czyn zabroniony popełniony przez nieletniego

    Nie. Art. 200 opisuje kontakt seksualne DOROSŁEGO i MAŁOLETNIEGO.
    Zgadza się czy nie?
    Ty masz omamy i widzisz tam dwóch małolatów czy ja widząc tam DOROSŁEGO
    I MAŁOLETNIEGO?

    > Ja też sie cieszę, że nareszcie zmieniłeś zdanie.

    A to skąd sobie wydumałeś?

    > Prokurator nie mógł stwierdzić inaczej -- ciaża bez obcowania
    > płciowego jest mało prawdopodobna ;-), a dziewczyna nie miała 15 lat.

    Tylko, że obcowanie płciowe 14 latka i 15 latka NIE JEST czynem zabronionym.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com