  • Data: 2008-06-21 12:50:03
    Temat: Re: Czy 12-to tygodniowy plemnik to już człowiek?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gargamel napisał:
    > durniów u nas nie brakuje, tylko zastanawia mnie jedno, ostatnio była
    > jakaś debata w TV na ten temat, i głupie feministki posiłkowały się taką
    > bzdurą, ale nikt tym bzdurom nie zaprzeczył, nie skorygował, czyżby
    > jakaś cenzura?

    Barani pęd, brak dociekliwości , no i trzeba pamiętać, że prawie połowa
    ludzi jest za skrobankami na życzenie, więc teraz nogami i rękami będą
    się zapierać, że seks nastolatków to "czyn zabroniony".
    Nigdy nie pojmę tego zaciekłego pędu do mordowania, ale tak niestety jest.

    Na szczęście w poniedziałek będę miał przyjemność rozmawiać z
    Ćwiąkalskim to dowiem się jakie konsekwencje wyciągnie wobec tego
    prokuratora co poświadczył nieprawdę by umożliwić skrobankę.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com