eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzas serwisowania. Konsekwencje › Re: Czas serwisowania. Konsekwencje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: "Doker" <d...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czas serwisowania. Konsekwencje
    Date: 2 Sep 2003 18:57:58 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 14
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <bj2gfh$nrs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1062521878 8844 192.168.240.245 (2 Sep 2003 16:57:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Sep 2003 16:57:58 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.113.226.173, 213.180.130.16
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:162588
    [ ukryj nagłówki ]


    > W takim razie to umowa gwarancyjna okresla wzajemne obowiazki stron. Jezeli
    > to istotne funkcje (w co watpie) to mogles - korzystajac z uprawnien
    > rekojmi - od umowy odstapic. Sprzedawca udaremnilby Ci to wylacznie
    > wymieniajac telefon na nowy. Telefon jest rzecza oznaczona co do gatunku i
    > podlega wymianie na wolny od wad a nie naprawie. Ale to tylko gdybys
    > korzystal z uprawnien z tytulu rekojmi a nie gwarancji.

    Nie lubie gdybać (dla nich nie jest to wada istotna, zreszta to nie wada tylko
    celowewprowadzenie klienta w bład).
    Oddałem telefon i czekam. Co bedzie jak do piatku nie oddadza mi telefonu?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1