    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Mon, 20 Aug 2007 02:23:01 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 00:35
    (autor Marcin Wasilewski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <46c8c5ab$1@news.home.net.pl>):

    > Nie mówię o lasach, mówię np. o brzozie przy domu, którą ktoś, kiedyś
    > zasadził, a teraz np. sobie urosła i rozsadza schody, czy fundamenty.

    No tak, to racja. Są momenty, gdzie prawo jest mocno niedoskonałe. Tylko że
    nadal naród jako taki nic nie robi w tej sprawie. Jak widać ta wersja nie
    jest aż tak uciążliwa. Jakby była, to by naród udał się choćby do
    reprezentującego go osła i lobbował za zamianą. Widocznie brzóz tego typu
    nie ma za wiele, a do tego chyba nikt się nie przejmuje zezwoleniami w
    takich wypadkach.

    > Podstawę prawną podasz? Że każdy robi to bez zezwolenia to wiem, ale
    > jak się kiedyś znajdzie sąsiad co Cię nie lubi to się zdziwisz.

    Znaczy co, doniesie, że wkopałem w swoje podwórko kabel?

    > A co mi szkodzi -
    > zacytuję:

    Dużo cytatu, a nie widzę jak z niego ma wynikać zakaz wkopania kabla.
    To nie budowa....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/