  • Data: 2007-08-20 00:17:52
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 00:59
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <vX3yi.26290$h11.20490@newsfe7-gui.ntli.net>):

    > Zreszta co do profesjonalizmu glin w Polsce mam nastepny przyklad, kilka
    > dni temu, doszlo do wypadku, glina zabil dwujke dzieci bo jak sie
    > tlumaczyl "chcial ominac psa..."

    Nie zabił celowo tylko nie chcąc rozjechać psa wykonał manewr który
    spowodował utratę kontroli nad pojazdem. Nie stało się to również w związku
    z pracą policyjną tylko w ramach cywilnej jazdy autem. Mógł to być równie
    dobrze ksiądz czy sprzedawca z warzywniaka. Każdy na jego miejscu by starał
    się nie wjechać w psa. Zapewne zaraz się dowiem, że Prawdziwy Porządny
    Brytol nie przejmuje się psami, tylko wali w nie pełnym gazem....

    > Pare tygodni wczesniej, glina potraca
    > dziecko na drodze w malej miejscowosci, jak twierdzi dzieciak wtargnal na
    > jezdnie, jechal nieoznakowanym radiowozem po godzinach sluzbowych...

    No więc widzisz... Był ganz cywilnie... Jak każdy inny obywatel. Jak setki
    wypadków tego samego dnia w tym samym kraju. Ale że policjant, to
    dziennikarze nie omieszkali wyciągnąć.

    > pare miesiecy temu, glinize odwoza kolege pana komendanta po imprezie,
    > zaledwie pare kilometrow, w drodze powrotnej niewyrobili sie na zakrecie
    > wpadli do zlewiska, utoneli, pare lat temu, Warszawa, gliniarze w nocy
    > pedzac nieoznakowanym radiowzem nieopanowali pojazdu, jeden zginal na
    > miejscu, pozniej po miesiacach cihco gdzies w prasie przemknelo, ze
    > jechali do "nocnego"....

    Moment, ale jaki to ma związek z noszeniem broni czy nawet z samą
    policyjnością i zasadami państwa? Takich wypadków z udziałem Starszych
    Łopatowych, magistrów farmacji albo mężczyzn w podkolanówkach jest
    codziennie ileśtam.

    Bredziłeś coś o strzelaniu do kierowców. A teraz opowiadasz o naturalnych
    policjoniezależnych zdarzeniach. Smutnych i niepotrzebnych, ale
    policjoniezależnych.

    > Hehe, Policja ostrzelala uciekajacy samochod (gdzies chyba w olsztynskim)
    > ktory nie zatrzymal sie do kontroli -podejrzenie: kirowca pod wplywem-,
    > kierowca postrzelony nie opanowal samochodu wpakowal sie na dzewo, czy
    > przezyl to nie wiem, ale ponoc jego stan byl krytyczny.

    No cóż, sam piszesz, że tym autem jechał morderca...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl