  • Data: 2007-08-20 02:07:40
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "swen" <n...@n...com> wrote in message
    news:_Y1yi.26273$h11.2680@newsfe7-gui.ntli.net...

    > Sory, ze co? konkurencja? Chyba nienormalny jestes i zyjesz w swiecie
    > scfi.
    > TRoz to w Polsce powinni jeszcze doplacac do kont.
    > Facet, Margaret Thatcher sie do tego przyczynila - hehe

    pierdolisz jak zwykle, bo inaczej już tego nazwać nie można.
    Slyszałeś o licencjach bankowych i kto je wydaje i ile ich w tej chwili
    jest?

    > Znasz sie na tym jak ja na konstrukcji statku kosmicznego. Czlowieku,
    > dowody w Polsce drukuje prywatna spolka! DOTARLO!

    A ja pisze o Anglii w tym zdaniu.
    I uwierz mi, że dokumenty angielskie nikt nie drukuju w Anglii. Musiałby
    być iditotą.

    > Wiecnapsz po angielsku jak ich zapytales.

    > Prawo jazdy/paszport nie sa DOKUMENTAMI OBOWIAZKOWYMI!
    > DOTARLO!

    Jasne, to spróbuj coś bez tych nieobowiązkowych dokumentów załatwić.
    Zostaniesz wyśmiany i wykopany w każdej instytucji.
    Co z tego, że nie jest obowiązkowy jak musisz go mieć. I to najczęsciej nie
    jeden a dwa, a trzeci tez jest mile widziany.
    Spadaj na drzewo z taką dobrowolnością.

    > Do czego wymagane? Do wylegitymowania na ulicy? Do wynajecia domu? Do
    > zalozenia konta w banku?
    > Mozesz sprecyzowac do czego? Najlepiej zadzwon do nich i sie zapytaj.
    > Zapytaj tez kiedy i jaki urzednik wymaga dwuch dokumentow potwierdzajacych
    > tozsamosc. hehehe

    na pewno do zakupu kilku słowników, najlepiej dwóch ortograficznych.