  • Data: 2007-08-20 11:56:36
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:faalso$pmr$2@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 00:15
    > (autor swen
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <Xh3yi.38948$vi3.17095@newsfe2-gui.ntli.net>):

    > Czyli mówisz, że glina ukański to mamlas który lezie z głupawym uśmiechem,
    > daje sobie lać po ryju, a pomimo to chodzi i grzecznie pomaga przejść
    > staruszce przez jezdnię zamiast reagować na lanie go po ryju?

    Wiesz, doslownie po ryju to sobie raczej nikt nie daje. Ale wierz mi, ze
    nieraz "tobie" jako postronnemu swiadkowi noz otwiera sie w kieszeni, jak
    slyszysz np. rozmowe gliny z gowniarzem-wyrostkiem 17-18 lat. "Tobie"
    puscily by nerwy juz dawno, a temu kurde glnie nie...
    Przypadek:
    Wlazl malolat-wyrostek do sklepu na stacji beznynowej i sie awanturuje, by
    mu sprzedac fajki, a raczej dac:)
    Kiedy sprzedawca zadzwonil po policjie, przyjechal taki jeden "rambol" i
    mowi gowniarzowi na boku: "idz chlopcze do domu, spokojnie", glina odchodzi
    do radiowozu a gowniarz dawaj spowrotem do sklepu... Wiec glnia bierze go na
    bok i mowi, sluchaj raz jeszcze ci powtarzam, idz spokojnie do domu!. 5 razy
    sie to powtorzylo, za piatym glina wsadzil wyrostka do radiowozu i odwiozl
    do domu.... Jeszcze sie upewnil czy rodzic go wpuscil.
    Kiedy zapytalem go dlaczego go nie przymkna, odpowiedzial, ze kazdy popelnia
    bledy, zwlaszcza w tym wieku, i nie chcial paprac mu papierow, za taka
    glupote... a jak to wygladalo by w Polsce?
    Ten przypadek widzialem osobiscie, zreszta nie tylko ja. Gowniarz mieszka
    dwie ulice dalej od stacji.