  • Data: 2003-02-25 20:37:57
    Temat: Re: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-02-2003 13:44, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > A co to ma do rzeczy? Kombatanci nie muszą płacić dlugów? Jakieś nowe prawo?
    > A gdyby byl z AL i zginął z rąk okupanta to by musiał płacić? Tak z
    > ciekawosci pytam bo moze nie jestem na bierząco:-))))

    Dołączam sie do pytania. Mój dziadek miał order Budowniczego Polski
    Ludowej, należal do partii i zmarł na raka prostaty jakieś 20 lat temu.
    Czy to znaczy że musze jako dziedzicznie obciązona spłacac długi dziadka
    Żabeczki?
    Czy gdyby mój dziadzio był w AK i zabili go "ruscy" to mogłabym teraz
    nie spłacac kredytów?
    Kurcze... lubiłam, mojego dziadka, a on mi taki numer wyciął!
    I nawet mieszkania nie zostawił w spadku, bo sie go nie miał kiedy dorobić.

    Maddy co tez by chciała miec dziadka z AK!

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl