  • Data: 2003-02-26 11:14:28
    Temat: Re: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lukasz" <[...]
    > Ale ma zapewnic godne życie za ciężką prace GŁUPCZE. Jeżli chcesz wiedzieć
    > to dziadek Żabeczki był zasłużonym działaczem AK zginął z rąk okupanta. A
    > tak w ogóle nie prosiłem nikogo o komentarz tylko o porade co zrobić w tej
    > sytuacji ale widze że prawnicy za darmo rad nie udzielają.

    Panie Lukaszu
    Troche sie Pan zagalopowal....

    Czlowiek walczyl w AK a jego dzieci wizelly kredyt 200 000 na 55%,
    czyli zgodzili sie placic PONAD 100 000 ROCZNIE....samych odsetek...

    Wzielli ZNACZNIE wiecej, nie trzeba BYLO na wybudowanie domu, wiec
    COS z tymi pieniedzmi powinni byli zrobic.... albo nie brac kredytu..

    Wiec nie trzeba sie zaslaniac zaslugami dziadka- lecz placic.
    Jak ban chce sprzedac - odkupic dlug. a odsetki "skarbowi"
    spokonje splacic..

    Boguslaw