  • Data: 2003-02-26 20:48:09
    Temat: wKF: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Feb 2003, Lukasz wrote:
    [...]
    >+ bo wam wspolczoje nauczcie sie pytac a nie krytykowac (i czytac)

    Zrób coś dla mnie: przydziel sobie czekoladę/piwo/inny_podobnie_
    działający_srodek_do_100_gramów :) i przeczytaj własne posty,
    szczególnie pod kątem umiejętności zadawania pytań bez niepotrzebnej
    krytyki :]
    Dla jasności: nie jestem prawnikiem, w sprawie domu nie miałem
    nic do powiedzenia a "wKF" to "wKwestiiFormalnej" a nie "wKillFile".
    Chodzi wyłącznie o kłamstwo (statystyka) - czyli średnie
    samopoczucie grupowiczów :)

    pzdr, Gotfryd
    (który jest świadom że nikt niczyich postów czytać mu nie kazał :])