  • Data: 2003-02-26 12:32:22
    Temat: Re: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: "Lukasz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze nie wzieli 200 000 000 zl czyli 20 000 zl. mieli dobra prace.
    Jezeli chodzi o dziadka to jeden z uczestnikow tej dyskusji mowil cos o
    zaslugach wiec mu odpisalem ze ta rodzina tez ma zaslugi w walce o
    niepodleglosc. Nie prosze o ominiecie prawa i uchylenie sie od dlugu tylko o
    sprawdzenie czy wszystko przebiegalo zgodnie z prawem. Ale zaden z was nie
    potrafil zadac madrego pytania. Tylko przyczepil sie do dziadka nie
    doczytujac dokladnie dalaczego to napisalem.
    I dalej nie widzicie ze jestescie beznadziejni mam nadzieje ze nie jestescie
    prawnikami bo wam wspolczoje nauczcie sie pytac a nie krytykowac (i czytac)
    bo w przeciwnym razie to ja was nie widze w waszym fachu.
    Dziekuje calej liscie. Koniec tematu.