  • Data: 2015-05-08 01:50:07
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-05-15 o 00:51, witek pisze:

    >>> https://www.youtube.com/watch?v=RS6MgkHpBZw
    > Nie widze tam zadnego srzelajacego z barku w tym momencie.

    Ja widzę dwóch: od lewej licząc trzeci i piąty. Nie widać strzału. Nie
    da się powiedzieć, czy strzelił jeden (i który) czy obydwaj. Piąty
    akurat faktycznie mierzy ku górze, ale jak wrysować prostą z wylotu
    lufy, to przechodzi kilkadziesiąt centymetrów nad głową. Oś tego
    trzeciego wygląda bardziej obiecująco. Pod adresem
    http://www.tinypic.pl/5zzv9m1x1nlv umieściłem taką rekonstrukcje.
    Niebieska linia, to ten trzeci, a czerwona piąty. Ale uprzedzam, błąd
    tego to może być kilkadziesiąt centymetrów na 16 metrach.