  • Data: 2015-05-08 16:15:16
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wisniewski" napisał w wiadomości
    >Poza tym, chyba wszystkim powinno zalezec na tym, zeby z policji
    >wykluczyc swirow, ktorzy czujac sie bezkarni (bo dzialaja w grupie i
    >w "slusznej sprawie"), strzelaja do ludzi, jak do kaczek, >bo taka
    >maja fantazje.
    >Strzelaja w glowe, w szyje, zeby zabic, lub przynajmniej niezle
    >pokiereszowac.
    >Przeciez, jesli trafi sie w nogi, to delikwent jest i tak wylaczony z
    >dalszej akcji, wiec po co zaraz zabijac ?

    Ejze, to nie srut czy breneka.
    Jedno trafienie w nogi nie eliminuje, w korpus tez zreszta nie, z
    jednym wyjatkiem jak widac,
    w glowe tez niekoniecznie - choc oko moze wybic.

    >Jesli nieslusznie podejrzewam policje o dzialanie w zlej wierze, to
    >niech mi ktos udowodni, ze sie myle.

    No, dzialanie w zlej wierze to by bylo zaladowanie olowiu czy
    strzelanie do spokojnej grupy, tu jednak mieli "zaprowadzic porzadek".

    Ale tych kiboli to by mozna zbadac, w co byli trafiani ...

    J.