  • Data: 2015-05-08 13:13:30
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 maja 2015 08:22:14 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:

    > Z wami kibolami, bandytami stadionowymi i pseudonarodowcami to dobpiero jest
    rzeczowa dyskusja.

    > Ciekawe że za każdym razem jak takiemu bandycie stanie się krzywda, to jest wielki
    lament, zaraz się okazuje że to taki niewiinny człowiek był, tylko czasem piwko,
    nigdy nie rozrabiał, zawsze grzeczny, super kumpel, wspaniały ojciec. A to że krzywda
    mu się stała podczas rozruby, jak rzucał kamieniami i butelkami w kierunku policji i
    kibiców przeciwnej drużyny to wszyscy zdziwieni. Żałosne.

    > --
    > pozdrawiam
    > szerszeń

    Ja nie jestem zadnym kibolem. Nigdy w zyciu nie bylem na zadnym meczu.
    Chodzi mi jedynie o wyjasnienie sprawy.
    Rzecznik policji sciemnia, dziennikarze to lykaja, nikt nie zadaje pytan.
    Mnie to wkurza, ze sie z telewidzow robi jeleni i opowiada jakies historie o aorcie w
    okolicy ramienia.

    Poza tym, chyba wszystkim powinno zalezec na tym, zeby z policji wykluczyc swirow,
    ktorzy czujac sie bezkarni (bo dzialaja w grupie i w "slusznej sprawie"), strzelaja
    do ludzi, jak do kaczek, bo taka maja fantazje.
    Strzelaja w glowe, w szyje, zeby zabic, lub przynajmniej niezle pokiereszowac.
    Przeciez, jesli trafi sie w nogi, to delikwent jest i tak wylaczony z dalszej akcji,
    wiec po co zaraz zabijac ?
    Jesli nieslusznie podejrzewam policje o dzialanie w zlej wierze, to niech mi ktos
    udowodni, ze sie myle.

    Piloci w katastrofie smolenskiej nie mieli uprawnien ?
    To , moze ten policjant tez nie mial uprawnien ?
    Zbadal to ktos ?