  • Data: 2015-05-08 16:09:42
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości
    Marek Wisniewski <m...@g...com> wrote:
    >Co tu wyjaśniać?
    >Widziałeś film?

    >Wlazł na murawę, atakował kibiców, był w grupie która atakowała
    >policję i ciskała w jej kierunku niebezpiecznymi przedmiotami.
    >Policjanci aby zapanować nad bandytami strzelali gumową amunicją.
    >Oberwał niefortunnie i zszedł. Proste.

    Wlazl na murawe, tego atakowania kibicow to sie jakos trudno
    dopatrzec, ale moze i bylo, luzne zgrupowanie z rzadka cos tam ciskala
    w kierunku policjantow, kamieni na murawie raczej nie ma ... no,
    patrzac na skutki to policja troche przesadzila.

    >Mi bardziej zalezy, aby takie bydło które wbiegło na murawę i chciało
    >się lać ze wszystkimi wyeliminować.

    Wydzielic im dwa sasiednie sektory na stadionie, bez plotu dzielacego
    , i problem szybko sie sam rozwiaze :-)

    >Ja tam widziałem że strzelali do bandytów, oberwał ten co rozrabiał,
    >a nie ten co siedzał spokojnie na trybunie.

    Bieganie po boisku to bandytyzm ?

    >Udowodnij, bo na razie klepiesz bzdury.

    Fakty takie ze gorne partie ciala oberwal.

    J.