  • Data: 2015-05-08 13:31:12
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 May 2015 04:13:30 -0700 (PDT)
    Marek Wisniewski <m...@g...com> wrote:

    > Chodzi mi jedynie o wyjasnienie sprawy.

    Co tu wyjaśniać?
    Widziałeś film?

    Wlazł na murawę, atakował kibiców, był w grupie która atakowała policję i ciskała w
    jej kierunku niebezpiecznymi przedmiotami.

    Policjanci aby zapanować nad bandytami strzelali gumową amunicją. Oberwał
    niefortunnie i zszedł. Proste.

    > Poza tym, chyba wszystkim powinno zalezec na tym, zeby z policji wykluczyc swirow,
    ktorzy czujac sie bezkarni

    Mi bardziej zalezy, aby takie bydło które wbiegło na murawę i chciało się lać ze
    wszystkimi wyeliminować.

    > strzelaja do ludzi, jak do kaczek, bo taka maja fantazje.

    Ja tam widziałem że strzelali do bandytów, oberwał ten co rozrabiał, a nie ten co
    siedzał spokojnie na trybunie.

    > Strzelaja w glowe, w szyje, zeby zabic, lub przynajmniej niezle pokiereszowac.

    Udowodnij, bo na razie klepiesz bzdury.

    > Przeciez, jesli trafi sie w nogi, to delikwent jest i tak wylaczony z dalszej
    akcji, wiec po co zaraz zabijac ?

    Nikt nie chciał go zabić.

    > Jesli nieslusznie podejrzewam policje o dzialanie w zlej wierze, to niech mi ktos
    udowodni, ze sie myle.

    Chyba ci się wszystko pomyliło. W kazdym cywilizowanym świecie obowiązuje domniemanie
    niewinności. To ty musisz udowodnić że masz rację. Dopóki tego nie udowodnisz, a nie
    masz jak, policja jest niewinna.

    > Zbadal to ktos ?

    Na początek zbadaj siebie i może poczytaj trochę z zakresu spraw w których zabierasz
    głos.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń