  • Data: 2010-03-11 09:01:50
    Temat: Re: Burmistrz pozywa za komantarze na forum
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Massai pisze:

    > Udostępnia do różnych wyznań.

    Owszem. Zakłada, że wyznający nie będą łamać prawa.

    > Czyli jego ściana z założenia jest miejscem gdzie ktoś może COŚ napisać.

    Tak. To straszne, nie?

    > Ale po kolei:
    > ktos napisał na tej ścianie o tobie jakieś świństwa. Do kogo zwrócisz
    > się o ich usunięcie?

    Do tego, kto napisał. Właściciel może nie mieć środków, a trudno żeby
    płacił za cudze oszczerstwa.

    > Właśnie że nie.

    Właśnie że tak.

    > I w zwiazku z tym właściciel udostępniający te skrypty nie ponosi
    > żadnej odpowiedzialności?

    Skrypty nie są w stanie dokonać oceny merytorycznej ani prawnej.

    > Jak swój pistolet, na który masz pozwolenie, będziesz trzymał na murku
    > przed posesją (tłumacząc "jak kogoś napadną, to ten ktos będzie mógł
    > skorzystać z mojego pistoletu żeby się obronić") i tenże pistolet
    > zostanie użyty przez bandytę do zabicia kogoś - bekniesz za to.

    Tak, ale na podstawie przepisów dotyczących właściwego przechowywania
    broni. I to nawet jeśli nie zostanie użyty przez bandytę do zabicia kogoś.

    > Porównanie z pistoletem nie jest całkiem od czapy, bo, jak to mówią,
    > "pióro silniejsze od miecza"...

    ROTFL

    Idź tak dalej, to zaczniesz domagać się specjalnych zezwoleń na
    możliwość pisania czegokolwiek ;->