  • Data: 2010-03-11 13:32:14
    Temat: Re: Burmistrz pozywa za komantarze na forum
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 13:19:22 +0000, Massai napisał(a):

    > Pokopałem trochę w necie, znalazłem już wcześniej:
    > http://prawo.vagla.pl/node/8548
    >
    > Tam się sąd pobawił w rozróżnianie pomiędzy komentarzami userów a
    > artykułami.

    No widzisz, i słusznie uczynił.
    Ale zważ jeszcze, że to była sprawa karna. Tam jest troszkę inaczej niż w
    cywilnych o naruszenie dóbr osobistych.

    > Dość spójnie to uzasadniał (znaczy opis tego słownego uzasadnienia jest
    > sensowny), ale przyznam że nie przekonuje mnie to do końca.

    Musisz się dotrzeć ;-)

    > No dobra, powiedz mi na jakiej podstawie chcesz, nie wiem, wytoczyć
    > proces adminowi forum który usuwa Twoje posty, bo Cię nie lubi, albo nie
    > podoba mu się imię/ksywka Olgierd.

    Chyba cały czas wałkujemy temat *nie usuwania* takich danych.

    > Ten art. 14 ma sporo sensu w odniesieniu do adminów SERWERÓW - jest
    > umowa, faktura zapłacona, więc MUSI sie pojawić coś "nielegalnego" czy
    > niezgodnego z regulaminem żeby była podstawa coś takiego
    > zablokować/wypowiedzieć umowę. No i żeby admin był kryty jak to coś się
    > na jakiś czas pojawi, i będzie wisiało do czasu reakcji.

    To dotyczy każdego przypadku. Hostingiem nazywa się to zresztą nie w
    ustawie, lecz potocznie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl