eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-05 13:43:33
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale to nie moja wina. Chcesz karać wszystkim bo część postępuje
    > średnio etycznie.

    Nie chcę karać. Po prostu jeśli miałbym możliwość, to chciałbym ich
    pozbawić nieuzasadnionego moim zdaniem przywileju.

    > No to jeszcze raz, dlaczego mam ponosić jakieś konsekwencje?

    Dlatego, że mając przywilej głosowania powdujesz określone konsekwencje,
    których sam nie ponosisz. Więc jak dla mnie nie powinieneś mieć tego
    przywileju - tak po ludzku.

    > A jakie Ty
    > ponosisz konsekwencje niemieszkania w nieruchomości, której jesteś
    > właścicielem?

    Żadnych jak na razie, bo wszystkie moje nieruchomości są w mieście w
    którym zamieszkuje. Ale ilość moich głosów nie zależy w żaden sposób od
    ilości i położenia geograficznego moich nieruchomości. Głosuje tam gdzie
    mieszkam i mam jeden głos.

    > Jakie ponosisz konsekwencje z tyt. niemieszkania w
    > Szczecinie?

    Takie że nie głosuje na prezydenta szczecina, a warszawy, bo tu zamieszkuję.

    > A przecie głosujesz na władze, które potem robią burdel
    > również poza Warszawą.

    Podobnie jak mieszkaniec szczecina, ktory jednak mieszka tam gdzie
    burdel robią wybrane przez niego władze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!