eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-06 06:08:26
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet patrząc jak często to powtarzasz w tym w odniesieniu do mojego
    > własnego zdania, jednoczesnie nie uzasadniając, wygląda jednak że musi
    > być całkiem dobra :)

    Przecież ci napisałem dlaczeo słaba i nawet zostawione jest na górze.
    Nieruchomości nie mają nic wspólnego z prawem do głosowania. Jeśli juź
    liczy się gdzie mieszkasz a nie gdzie masz nieruchomość.

    > Płacisz podatki bo korzystasz z infrastruktury (szeroko rozumianej).

    Zgoda. Tym niemniej ja płacę a ty nie.

    > myślisz, że ile ja mogę mieć żon? :)

    Ile ci pozwala twoje państwo w którym mieszkasz:P

    > No więc właśnie. Może całkiem spokojnie wyjść, że te 30k ma całkiem
    > realne plany powrotu.

    To jak wrócą to będą głosować. W czym problem?

    > No możemy sobie powtarzać.

    No dokładnie....

    > A dlaczego obowiązki? Nie będę miał pewnych praw.

    Bo argumentujesz o tym, że masz obwiązki i dlatego powinieneś mieć
    przywilej głosowania. Jak na razie wszystkie te obowiązki wychodzą
    zupełnie teoretyczne, więc w sumie co w tym złego, żeby na zasadzie
    analogi dać ci teoretyczne prawo do głosowania?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!