eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-06 01:35:41
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tylko słaba:P

    Nawet patrząc jak często to powtarzasz w tym w odniesieniu do mojego
    własnego zdania, jednoczesnie nie uzasadniając, wygląda jednak że musi
    być całkiem dobra :)

    > Płacę podatki, realnie podlegam pod polskie prawo, wolno mi mieć jedną
    > żonę - sporo tego będzie:P

    Płacisz podatki bo korzystasz z infrastruktury (szeroko rozumianej). A
    myślisz, że ile ja mogę mieć żon? :)

    > W liczbach wiadomo. W parlamentarnych niecałe 30k (chyba). Na 10M
    > polonii. Mało.

    No więc właśnie. Może całkiem spokojnie wyjść, że te 30k ma całkiem
    realne plany powrotu.

    > Jak wrócisz, to będziesz miał. Na razie nie wracasz, więc IMHO mieć nie
    > powinieneś.

    No możemy sobie powtarzać.

    > I jakie wtedy będziesz miał obowiązki?

    A dlaczego obowiązki? Nie będę miał pewnych praw.

    --
    Marcin