eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-06 01:43:31
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie chcę karać. Po prostu jeśli miałbym możliwość, to chciałbym ich
    > pozbawić nieuzasadnionego moim zdaniem przywileju.

    Polonia amerykańska może nie być za dobrym przykładem, ale z tym
    uzasadnieniem mozliwości głosowania jako jakiegoś przywileju, to tez bym
    uważał. Co ma być jego podstawą, samo fizyczne przebywanie na jakimś
    gruncie?

    > Dlatego, że mając przywilej głosowania powdujesz określone konsekwencje,
    > których sam nie ponosisz. Więc jak dla mnie nie powinieneś mieć tego
    > przywileju - tak po ludzku.

    > Żadnych jak na razie, bo wszystkie moje nieruchomości są w mieście w
    > którym zamieszkuje. Ale ilość moich głosów nie zależy w żaden sposób od
    > ilości i położenia geograficznego moich nieruchomości. Głosuje tam gdzie
    > mieszkam i mam jeden głos.

    No u mnie tez nie zalezy i tez głosuję gdzie mieszkam. Patrz jaki zbieg
    okoliczności :)

    > Takie że nie głosuje na prezydenta szczecina, a warszawy, bo tu zamieszkuję.

    Ja równiez. W wyborach do parlamentu tez nie głosuję na prezydenta
    Szczecina.

    > Podobnie jak mieszkaniec szczecina, ktory jednak mieszka tam gdzie
    > burdel robią wybrane przez niego władze.

    I z racji mieszkania głosuje w wyborach lokalnych, a z racji
    niemieszkania w ogólnokrajowych. Nadal nie widzisz analogii? Jestem
    świadomy list wyborczych i okręgów, ale poza sprawami regionalnymi, ci
    wszyscy ludzie tworzą tez i zmieniają ogólnokrajowe prawo, które dotyczy
    wszystkich obywateli, i tych w Szczecinie, i w Warszawie, i w Namibii.

    --
    Marcin