eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
  • Data: 2022-06-05 22:12:01
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.06.2022 o 22:02, Kviat pisze:

    > Pierdolisz.
    > Jeżeli dana rzecz jest konieczna do udzielenia pomocy to masz obowiązek
    > tę rzecz wydać.
    > Jeżeli udzielający pomocy każe zdjąć pasek stojącemu obok gapiowi (bo
    > sam nie ma akurat paska) żeby zrobić opaskę uciskową, to ten gapiciel ma
    > obowiązek dać ten pasek. Jak każe jakiemuś kierowcy dać podnośnik z
    > bagażnika żeby podnieć coś, co przygniotło poszkodowanego, to choćby ten
    > podnośnik miał się rozpaść, choćby taki pasek miał pęknąć w trzech
    > miejscach i choćby był ze skóry aligatora, to ma go dać i już.
> [...]

    Zapomniałem dodać (specjalnie dla ciebie, bo dla normalnych ludzi to
    jest oczywiste):
    a już tym bardziej rzecz, która z przeznaczenia i z definicji służy do
    ratowania życia. Taka jak np. AED.

    I jakoś mam dziwne wrażenie, że dokładnie to samo tłumaczyłem ci już
    przy poprzedniej "dyskusji" z tobą.
    I nadal nie dotarło.
    Co w przypadku milicjanta specjalnie mnie nie dziwi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr