  • Data: 2008-08-05 08:06:55
    Temat: Re: Blokada ruchu - protest - czy to trzeba zgłaszać?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla <k...@p...onet.pl> napisal:
    > Właściciel tu nie jest winny, kasa jest kasa, jak można zarabiać, to reszta się
    > nie liczy. Winne są władze dzielnicy,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    I to jest kluczowy adresat ewentualnego protestu.

    > ale żaden urzędas nie zareaguje, jeśli
    ^^^^^^^

    I to jest cel ewentualnego uprzykrzania zycia.

    > Kierowcy zrozumieją :).

    Nie zrozumieja, bo nie zobacza, i ja tez nie widze, zwiazku pomiedzy
    uprzykrzaniem im zycia, a piwiarnia 'ex-kibel'.

    Zastanow sie raczej nad metodami protestu, ktore skrajnie uprzykrza
    zycie urzednikom w ogolnosci, a decydentom w szczegolnosci. Halasliwa
    pikieta z transparentem, na ktorym z imienia i nazwiska wymieni
    sie decydenta odpowiedzialnego za sytuacje. Legalne oplakatowanie
    miejscowosci afiszami z twarza, imieniem i nazwiskiem polityka, ktory
    odmawia poparcia sprawie. Antyreklama bezadresowa za posrednictwem
    poczty z identyczna trescia. To ich bedzie bolalo i wtedy zareaguja.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek