    From: "Piwek" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada P2P
    Date: Fri, 16 Jan 2004 23:14:58 +0100

    > Zapisać sobie może i zapisze, ale przyznać się do tego już nie powinien -
    > Art.267 KK IMHO tu zadziała

    Masz racje. A jesli by zastosowal filtry, ktore wylapywaly by wszystkie
    pliki duzej wielkosci z odpowiednimi rozszerzeniami w celu wylapywania
    piractwa? Myslisz, ze to podlega temu artykulowi? Zalozmy, ze to filtr
    antypiracki...Zapewne byloby jeszcze kilka sposobow aby obejsc ten artykul.
    Faktem jest jednak, ze jest to mniejsze wykroczenie niz sciaganie
    nielegalnego softu...

    > Mogą, ale czy prokurator wystawi nakaz na podstawie samej tylko nazwy
    > pliku - która może być fikcyjna właśnie po to, żeby nadgorliwy
    > administratorek zrobił z siebie głupka?

    Roznie moze byc...przeciez nie musi isc z tym do prokuratury tylko do
    dystrybutora filmu...niech dba o swoje interesy...zreszta przeciez to
    wszystko teoria...Czy osoba sciagajaca przez p2p pirackie plyty pojdzie do
    sadu z tym, ze jej odcieto owo p2p? Ja bym nie poszedl...Na pewnoo wczeto by
    postepowanie wyjasniajace, w ktorym wiele ciekawych rzeczy mogloby wyjsc...