  • Data: 2006-04-12 09:55:27
    Temat: Re: Bitwa o dom /bezradność policji !
    Od: Sławek <s...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Idea Twojego pomysłu jest dla mnie jasna. Recz w tym, że nie
    > dostrzegasz tego, że Policja nie jest sądem cywilnym i komornikiem w
    > jednej osobi i to w dodatku na zawołanie.

    Primo, Policja jest na zawołanie. Wezwana, ma obowiązek przybyć.

    Secundo, radziłbym sprawdzić czym zajmuje się komornik sądowy.

    Tertio, Sąd (w tym Sąd Cywilny) rozstrzyga sprawy sporne - w dyskutowanym
    przypadku nie było sporu co do tego czyj jest dom.

    > Nie. Ale, jak już komuś go pożyczę, to nie będę powiadamiał policji za
    > każdym razem, gdy się spóźni 5 minut ze zwrotem.

    Quarto, czy jeżeli pożyczysz komukolwiek cokolwiek - to ścierpisz gdy ten
    pożyczający będzie cię lżył, odmówi zwrotu rzeczy, w twarz ci powie że nie
    masz już możliwości rzeczą dysponować bo on ją sobie de facto
    przywłaszczył? Gdy słowa swoje poprze czynną fizyczną napaścią na ciebie?
    Jeżeli tak, to gratuluję opanowania - i tępoty jeżeli uważasz iż działania
    tego rodzaju osobnika są zgodne z prawem.