  • Data: 2024-02-17 07:42:11
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No jakos tak w trakcie tych tortur zmarł.
    > Pytanie czy prokurator mógł być taki odważny bez lepszych dowodów,
    > czy sąd by był taki odważny, czy sąd apelacyjny by to zatwierdził.
    > Bo jednak zbieżnosc czasowa jest znaczna.

    Nie wiem, po prostu wyobrażam sobie, że może zaistnieć sytuacja, gdzie
    nie da się przypisać winy. Nie oznacza to, że jej nie ma, a właśnie, że
    sie nie da przypisac. Jak jest np. z klasycznym dylematem gdzie 5 osób
    używa tego samego kompa, a nie da się stwierdzić na podstawie innych
    danych, kto coś gdzieś wysłał? Trup jest, to bezsporny fakt, kto wysłał,
    nie ma jak stwierdzić.

    > RPO/Bodnar to łyknął, kasację złozył, ale SN odrzucił.
    > https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/rpo-igor-stachowi
    ak-smierc-kasacja-wyrok

    Ten tekst jest ani konkretny, ani spójny. Mam nadzieje, że nie Bodnar go
    pisał.

    --
    Marcin