  • Data: 2021-03-17 17:32:15
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2021 o 09:29, J.F. pisze:

    > Sprawdzi i policje spyta ?

    Pod odpowiedzialnością za składanie fałszywych zeznań albo fałszowaniem
    dokumentów jak będzie w jakimś protokole z czynności. Jak trafi na
    sędziego co nie popiera lecienia przez kulsonów w chuja to może się dla
    kulsona skończyć nie najlepiej, bo u nich czyba niekaralnośc wymagana?

    > I mu do teczki napluja, ale przeciez nieznani sprawcy :-)

    Ogólnie lecenie w chuja przez kulsonów, ze mogą sobie mieć w pompie
    prawo bo nic im nie udowodnisz ma słabą stronę. Moga spotkać nieznanych
    sprawców wyznających tą samą "ideologię". I wtedy będzie bieda i
    oburzenie. A jeszcze słabiej będzie jak pół społeczeństwa powie, że w
    sumie to milicjanta nie żal - napierala się patologia wygrał ten co
    akurat był sprytniejszy/miał przewagę liczebną/mniej honorowo z
    zaskoczenia wypierdolił drugiemu. Wtedy będzie smutek. Problem w tym, że
    kulson łamiący prawo, bo to on jest prawem tego związku nie rozumie.

    --
    Shrek