    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Date: Wed, 10 Mar 2021 12:09:29 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <s25mk2$1tpj$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s27ako$nfs$1@gioia.aioe.org> <604759a5$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6047b844$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s29ou0$ilu$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 10-03-2021 o 11:59, Budzik maisał:

    > Zakonczeniu? A co ci daje informacja o zakonczeniu? Ze pacjenci dłuzej
    > byli hospitalizowani czy co? Jak porownac hospitalizacje np 3 dniowa
    > zwiazana z jakims zabiegiem z hospitalizacja 4 tygosdniowa zwiazana z
    > covidem?
    > A moze jakis raport o ilosci zajetych łózek?
    >
    > I w takim razie: po co budowano (organizowano) te szpitale tymczasowe?

    bo mają procent od tego za ile zbudują? Paru znajomych może zarobić?
    Innej przyczyny nie ma. Tym bardziej, że szpitale prywatne proponowały
    miejsca w swoich szpitalach taniej niż na narodowym.

    > Jezeli jednak okazałoby sie ze to tylko kwestia procedur to tym gorzej
    > siwadczy o przygotowaniu do pandemii.
    > Mamy wybór miedzy złymi i bardzo złymi wnioskami?

    Jak napisałem, po rozmowie z lekarzami, większość z nich twierdz, że to
    wina bezsensownych procedur, gdzie testuje się osobę bez objawów ze
    złamaną nogą i to jeszcze testuje się tak, że to i tak niewiele
    informuje (tam mi mówili o jakiś cyklach i jeszcze czymś na co powinno
    się testować, nie mam do takich rzeczy pamięci), więc wyniki sa mało
    wiarygodne, wiec jest taka sztuka dla sztuki.

    Ale to nie jedyny przypadek. Przecież niedawno robiono badania
    nauczycieli, tyle że robiono je bez sensu, bo badano, czy mają covida,
    zamiast zbadać, czy nauczyciele mają przeciwciała, wtedy byliby bardziej
    bezpieczni. No ale test PCR jest droższy niż badanie ilościowe na
    przeciwciała, a to, ze PCR w tym wypadku nie dał żadnej sensownej
    informacji, co z tego.

    --
    http://zrzeda.pl