  • Data: 2021-03-10 17:59:52
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > chyba raczej tańszy niż szczepionka
    >
    > Gdzieś znalazłem, że "Według doniesień niemieckich mediów, m.in.
    > stacji WDR i dziennika Sueddeutsche Zeitung, w czerwcu ubiegłego
    > roku Pfizer i BioNTech, w poufnej ofercie złożonej Komisji
    > Europejskiej, chciały 54,08 euro za jedną dawkę opracowanej
    > wspólnie szczepionki przeciw COVID-19, przy zakupie 500 mln dawek.
    > Negocjacje z UE prowadzili wówczas przedstawiciele Pfizera."
    >
    > to już jest drożej niż CAŁE badanie, a dolicz do tego obsługę i
    > pomnóż przez 2, więc co jest tańsze?

    Laby chca za taki test 100zl.
    Znaczy 100zł za przeciwciała igg i 100 za igm.
    Najdrozsze szczepionki moderny kosztuja 16euro, pfizer chyba odrobine
    mniej, astra jeszcze taniej.
    Samo szczepienie kosztuje od kilkudziesieciu złotych.

    Wydaje sie ze koszty sa porownywalne ale jednak szczepienie tansze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU