  • Data: 2021-03-05 17:38:19
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2021 o 17:09, J.F. pisze:

    > Raczej 95 ... w 2 tygodnie po drugiej dawce...

    No na szczepionce tej, którą planuje się zaszczepić służby mundurowe
    jest 50% skuteczności.

    > Robercie, nie wierzysz wlasnemu rzadowi ?

    No właśnie wierzę i w tym problem.

    > Dzis 15 tysiecy nowych zakazonych i 263 zmarlych.
    > Jak na naturalna odpornosc - cos duzo. A tych nowych to pewnie kilka
    > razy wiecej, tylko ich nie przetestowano.
    > To juz raczej sobie przypomnij co pisalem w listopadzie - w
    > zachodniopomorskim przebadano losowa probke ludzi i 20% przeciwciala miala.
    > Czyli 80% jeszcze nie wie, jak przejdzie zakazenie.
    > A ciekawe - taka srednia ogolnopolska, czy rejon turystyczny to im
    > nawiezli tego wirusa duzo ...

    Ale matematyka jest dlatego taka piękna, ze jest odporna na politykę.
    Zauważ, że jeśli utrzymujemy obowiązek noszenia maseczek, to
    zaszczepienie lub nie ma już niewielki wpływ na sumaryczną odporność
    społeczeństwa i o tym tu piszę. A z tego, że obowiązek noszenia maseczek
    przez zaszczepionych jest utrzymywany należy wnosić, ze w te
    szczepienia, to właśnie nawet rząd nie wierzy. Tu dostrzegam problem -
    czysto matematyczny.

    --
    Robert Tomasik