  • Data: 2021-03-05 19:04:34
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60425e7c$0$512$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 05.03.2021 o 17:09, J.F. pisze:

    >No na szczepionce tej, którą planuje się zaszczepić służby mundurowe
    >jest 50% skuteczności.

    Cos sie chyba myslisz - tego nie powinna Unia kupic.

    >>> 90% Maseczki mają nosić nadal nawet zaszczepieni. Zauważcie, że
    >>> 5~7 % przy ryzyku powikłań, nieznanych skutkach ubocznych itd.

    >No właśnie wierzę i w tym problem.

    >Ale matematyka jest dlatego taka piękna, ze jest odporna na politykę.
    >Zauważ, że jeśli utrzymujemy obowiązek noszenia maseczek, to
    >zaszczepienie lub nie ma już niewielki wpływ na sumaryczną odporność
    >społeczeństwa i o tym tu piszę. A z tego, że obowiązek noszenia
    >maseczek
    >przez zaszczepionych jest utrzymywany należy wnosić, ze w te
    >szczepienia, to właśnie nawet rząd nie wierzy. Tu dostrzegam
    >problem -
    >czysto matematyczny.

    Chyba jednak wierzy, skoro zamierza zaplacic.
    Moze po prostu nie chce wyjatkow i precedensow tworzyc ... no wlasnie,
    czy rzad jest uprawniony do nakladania ograniczen bez powodu ? :-)

    J.