  • Data: 2005-08-25 09:59:03
    Temat: Re: Atrapy bomb.
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomoœci
    >
    > Sprawa może mieć tzw. drugie dno. Z zacytowanego przez Ciebie artykułu
    > nie wynika, czym by miało się objawiać owo zagrożenie. Może podczas
    > akcji ratunkowej doszło do jakiegoœ realnego zagrożenia - załóżmy
    > koniecznoœć ewakuacji szpitala, panika na stacji.

    w takich przypadkach są okreslone procedury postepowania wszystkich służb
    ratowniczych.Polegają one między innymi na odcięciu wody, gazu, prądu,
    ewakuacja ludności,szpitala ,przedszkola itp.Właśnie realizacja tych
    procedur może doprowadzić do paniki. lub wypadków np.: zgon w czasie
    wykonywanej operacji ,upadek dziecka z drabiny ewakuacyjnej i wiele
    innych.Proszę zwrócić uwagę na fakt ,że te działania są prowadzone w "trybie
    awaryjnym" ,często bez uprzednich sprawdzeń i w pośpiechu - bo to dopiero po
    zdjęciu takich klocków wiadomo co to jest.W tym konkretnym przypadku te
    klocki były na cysternie kolejowej wypełnionej środkami chemicznymi.Nie
    wspomnę o kosztach takiej operacji,np.: zablokowanie operacji bankowych
    straty róznych firm nie mnówiąc o kosztach bezpośrednich służb ratowniczych.
    Ciekawy jestem ,który z protestujących będzie taki odważny i podejmie
    decyzję o odstąpieniu od takich działań
    Akohoro