  • Data: 2005-08-25 21:42:19
    Temat: Re: Atrapy bomb.
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > po to wlasnie sa szkoleni policianci, trudno by za ich bledy ktos inny
    > odpowiadal, w przypadku szpitala moge sie zgodzic ze dzwoniący
    > spowodowal zagrozenie zycia innych ale jezlei o reszte chodzi to
    > absolutnie nie.
    a co ma tu do sprawy szkolenie policjantów.Szanowny kolego wogóle nie masz
    pojęcia o czym piszesz.Z tego widać ,że nigdy takiej akcji nie widziałeś ,a
    ni w niej nie brałeś udziału i nie masz pojęcia o możliwych komplikacjach.W
    czasie takiej akcji zawsze zakłada się sytuację, że zgłoszenie dotyczy
    faktycznie podłożonego ładunku bo inaczej to bezsens i głupota ,by taka
    operację przeprowdzać.Dodam ,że już z twojej wypowiedzi o pszeszkoleniu
    pojcjantów jasno wynika ,że w tej sprawie jesteś "zieloniutki" ,więc albo
    pocztyaj kto i za co odpowiada w takich sprawach albo nie zabieraj głosu.
    Każde takie zgłoszenie może wywołać panikę ludzi w wyniku której może zginąć
    wiele osób.Wyobraź sobie ,że w supermakecie gdzie ogłoszono wprzedaż i jest
    tam kilka tysięsięcy ludzi ktoś dła " kawału " ogłosi ,że rozpylono gaz
    trujący,którego nikt nie rozpylał i co jest smiertelne zagrożenie czy nie
    ,czy talko po policzeniu trupów tez sprawa do kolegium ? - jestem bardzo
    ciekawy jak ty byś wtedy kierował taką operacja i na jakie szkolenia byś sie
    powoływał.

    a niby dlaczego tylko powodztwo cywilne

    Akohoro