  • Data: 2005-08-25 22:02:27
    Temat: Re: Atrapy bomb.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co ma tu do sprawy szkolenie policjantów.Szanowny kolego wogóle nie masz
    > pojęcia o czym piszesz.Z tego widać ,że nigdy takiej akcji nie widziałeś
    > ,a
    > ni w niej nie brałeś udziału i nie masz pojęcia o możliwych
    > komplikacjach.W
    > czasie takiej akcji zawsze zakłada się sytuację, że zgłoszenie dotyczy
    > faktycznie podłożonego ładunku bo inaczej to bezsens i głupota ,by taka
    > operację przeprowdzać.

    nic nie zmienia

    >Dodam ,że już z twojej wypowiedzi o pszeszkoleniu
    > pojcjantów jasno wynika ,że w tej sprawie jesteś "zieloniutki" ,więc albo
    > pocztyaj kto i za co odpowiada w takich sprawach albo nie zabieraj głosu.
    > Każde takie zgłoszenie może wywołać panikę ludzi w wyniku której może
    > zginąć
    > wiele osób.

    przy zalozeniu ze wybiegnei na ulice policjant i krzyknie w poemiszczeniu
    jest bomba

    Wyobraź sobie ,że w supermakecie gdzie ogłoszono wprzedaż i jest
    > tam kilka tysięsięcy ludzi ktoś dła " kawału " ogłosi ,że rozpylono gaz
    > trujący,którego nikt nie rozpylał i co jest smiertelne zagrożenie czy nie
    > ,czy talko po policzeniu trupów tez sprawa do kolegium ?

    no to ja moze zapytam, zalozenie ze zostaje wezwana policja do jakiegos
    napadu, w trakcie
    jazdy POLICJANT samochodem smiertelnie potraca dziecko!
    Odpowiedzialny jest policjant czy osoba ktora wezwala policje?

    > a niby dlaczego tylko powodztwo cywilne

    za poniesione koszty, zgloszeni falszywego alarmu to wykroczenie