    From: AnnS <anns@[wytnijto]epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Apelacja
    Date: Fri, 27 Mar 2009 11:03:20 +0100

    boukun pisze:
    > Przedwczoraj złożyłem apelację od wcześniej publikowanego na grupach
    > wydanego na mnie wyroku, półtora roku pozbawienia wolności z warunkowym
    > zawieszeniem na trzy lata, w sprawie wyrażania na internetowych grupach
    > dyskusyjnych poglądów, opinii i posiadania na komputerze zainstalowanego
    > oprogramowania bez okazania do tego pudełek.

    Boukun jeśli mogę się spytac, ile czasu w twoim przypadku trwaly te
    wszystkie etapy tzn. od zarekwirowania sprzetu, do postawienia zarzutow,
    sprawy w sądzie itp.?
    W moim przypadku mija już ponad pół roku, trzymają sprzęt, a nadal nie
    postawiono zarzutów i nie bardzo jest jak w tym przypadku walczyc o swoje.
    A na dzien dzisiejszy to już im się nazbieralo lamania przez nich prawa:
    1. Kradzież własności intelektualnej, czyli pracy zawartej na dysku. W
    przypadku mojego brata byl nawet wniosek o skopiowanie danych z
    oficjalnym pismem dyrektora instytutu, bo mial tam wazne dane na
    konferencje, wyniki eksperymentow itp. Niby prokurator wyrazil na to
    zgode, ale z wykonaniem tego nikt nie pokwapil sie i w ostatecznosci
    danych do dzis nie zobaczyl.
    2. Spowodowanie długotrwalego uszczerbku na zdrowiu, które statystycznie
    w przypaku 15% konczy sie smiercia. Leczenie kosztuje mnie 250zł
    miesięcznie z perspektywą roku lub więcej.
    3. Naklanianie do skladania falszywych zeznan.
    Chyba skieruje ta sprawe do Rzecznika Praw Obywatelskich, a potem moze i
    do Strasburga.

    Zastanawiam sie jeszcze jak postapic w przypadku legalnego
    oprogramowania, ktore mieli na liscie. Podczas przeszukania nie
    zabezpieczyli zadnych oryginalnych nosnikow, chociaz lezaly sobie obok,
    bo przeciez szukali pornografii. Przedstawiac im to, czy po prostu nie
    przyznac sie, twierdzac, ze mam oryginalne nosniki?