  • Data: 2009-03-27 06:56:07
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Gan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak sobie to czytam i nie mogę uwierzyć:
    Sąd w uzasadnieniu przywołuje opinię informatyka, który stwierdza, że brak
    licencji powoduje iż program jest nielegalny? Ja myślałem, iż na okoliczność
    interpretacji prawa biegłych powoływać nie wolno...
    To chyba sędzia może stwierdzić, że coś jest nielegalne, informatyk może
    stwierdzić jedynie np. że dany program został nagrany na komputerze.
    Od kiedy to biegli dokonują wykładni prawa???