  • Data: 2009-03-27 17:40:33
    Temat: Re: Apelacja [zabezpieczanie/rekwirowanie komputerów]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AnnS <anns@[wytnijto]epf.pl> pisze:

    > Jeszcze niczego nie są świadomi i nie zamierzam ich informować. Atak
    > będzie z zaskoczenia ;> No chyba, że mają jakiś wywiad na tej
    > grupie. Na razie tylko szukam sposobów jak im odplacic sie pieknym na
    > nadobne. Jakby zalatwili to w rozsadny sposob w rozsadnym czasie, nie
    > narażając czlowieka na dodatkowe straty, to nic bym do nich nie miala,
    > a tak będzie wojna ;>

    Jak jestem w stanie zrozumieć długotrwałe zabezpieczenie *samego* dysku
    twardego. Zabezpieczanie (równoważne rekwirowaniu) *całego* komputera na
    dłużej niż "chwilę" (>30 dni) *dla mnie* (jako informatyka) jest
    *dowodem* technicznego analfabetyzmu powodującą dla mnie uzasadnione
    podejrzenia celowej szykany albo *dowodem* na kompletne i bezwstydne
    olewanie interesów oskarżanego.

    Komputer używany jako coś więcej niż "maszyna do pisania" co ok. lata
    nadaje się do wymiany. Czas przetrzymywania komputerów przez
    policję/prokuraturę należy odnosić właśnie do tego 3 letniego okresu
    "najwyższej przydatności do użycia" a już szczególnie przy żądaniu
    zadośćuczynienia/odszkodowania.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Natura dała nam dwoje oczu, dwoje uszu, ale tylko jeden język