eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowyRe: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!news.icp.pl!not-for-
    mail
    From: "ron" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Date: Wed, 25 Jan 2006 17:29:53 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 29
    Message-ID: <dr89c9$4dl$1@opal.icpnet.pl>
    References: <1d5bikudqgiv5.irp4gp1la8rz$.dlg@40tude.net>
    <dr7so8$qtl$1@nemesis.news.tpi.pl> <dr7vl4$7ut$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <18aounyqo2gdp$.g2fbgmdzqxge.dlg@40tude.net>
    <dr81p6$q0p$1@opal.icpnet.pl> <l...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: c74-210.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1138206921 4533 62.21.74.210 (25 Jan 2006 16:35:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2006 16:35:21 +0000 (UTC)
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    x-mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:361666
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "dream3r" <d...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:lhwh6w9f2zuw.1hdrk6yg3h4di.dlg@40tude.net...
    > On Wed, 25 Jan 2006 15:20:48 +0100, ron wrote:
    >
    >> Ech, takie ogólne odczucie... cwaniactwo Polaków nie zna granic :)
    >
    > Cwaniactwo? To w takim razie co należy robić? Pytać się sprzedawcę za
    > każdym razem, czy podana cena jest prawidłowa? To nie moja wina, że ktoś
    > się pomylił. Sprzedawca powinien chyba kontrolować to co wystawia na
    > sprzedaż.

    Tak, ale wiedz, że prawie żaden sklep internetowy nie ma na stanie tego, co
    oferuje na swojej stronie. Ceny w niektórych branżach potrafią się zmieniać
    nawet co 2 tygodnie i niemożliwe jest nad tym zapanować. Wiem, bo mój ojciec
    prowadzi taki sklep. Stąd też większość sklepów imieszcza w swoim
    regulaminie adnotację, że oferta nie jest oficjalną ofertą handlową sklepu,
    aby ustrzec się przed tego typu sytuacjami.

    > A w razie pomyłki przynajmniej przeprosić za zaistniałą sytuację.

    Oczywiście, że powinien. Jeśli tego nie uczynił, to najlepszą "karą" dla
    tego sklepu będą zakupy u konkurencji i odradzanie wśród znajomych zakupów w
    tym sklepie:)

    Pozdrawiam,
    Kamil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1