  • Data: 2023-07-29 00:47:46
    Temat: Re: Allegro chroni sprzedaż podróbek?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-28, cef <c...@i...pl> wrote:
    > Takie platformy z ocenami mają statystyczne kierowanie
    > wynikami do standardu negatywnego wyniku ustalonego w procentach.
    > Czasem wystarczy tylko odrzucenie skrajnych ocen (jak w skokach
    > narciarskich)

    No czegoś takiego się spodziewam, ale to jest MZ ok. Niebezpieczniejsze
    jest jak się tych słabszych winduje i pozycjonuje w pobliżu prawdziwie
    dobrych.

    > czasem do ogólnego wyniku przypisuje się średnią z oceny całosciowej
    > (czyli gówniany towar i przesyłka w terminie daje opis - ogólnie w porządku
    > tak samo jak świetny towar w niskiej cenie, ale czekałem 2 tygodnie i
    > zero kontaktu ze sprzedawcą)

    Na Allegro jeszcze wtopy żadnej, w tym czasowej, nie zaliczyłem, ale
    raz, że kupuję jakieś kilkanaście rzeczy na rok, dwa, że od sprzedawców

    --
    Marcin